Gyakori kérdések - Dél-Pesti-Vasi küldetés

1. Hogyan tölthető le az alkalmazást?

Androidos és iPhone telefonra is letölthető az alkalmazás, mert megtalálható mind a Google Play áruházban, mind az AppStore-ban. 

2. Hol találom a letöltési lehetőséget?

Androidos és iPhone telefonra is letölthető az alkalmazás, mert megtalálható mind a Google Play áruházban, mind az AppStore-ban. Keress rá a V-GO alkalmazásra, vagy a pályázati felhívásban megtalálod a közvetlen linket is.

3. Hol jelezhetem, ha a letöltésnél vagy az alkalmazás során hibát tapasztalok?

Írj a v-go@mi6.hu e-mail címre! A levélben pontosan írd le mikor – mit tapasztaltál, vagy írd meg a „Help-desk” funkcióra kattintva.  

4. Nem sikerül bejelentkezni.

Elképzelhető, hogy elírtad az e-mail címedet vagy a jelszavadat, ezért próbáld meg újra beírni ezeket! Ha elfelejtetted a jelszavadat, van lehetőség újat kérni. Lehetséges, hogy még nem regisztráltál, akkor ide kattints: „Még új vagy? Regisztrál!”

5. Elfelejtettem a jelszavam.

Kattints az „Elfelejtett jelszó” lehetőségre! A megadott e – mail címre érkező levélben segítséget kapsz a belépéshez.

6. Milyen a jó jelszó?

A jelszónak legalább 6 karakterből kell állni. Nincs más szabály. 

7. Nem találom a települést, ahol lakom.

Kezdd el beírni a település nevét, legalább 3 karaktert be kell írnod. Görgesd lentebb a listát, míg meg nem találod a települést, vagy írj be további karaktereket!

8. Nem találom az iskolámat a listában.

Kezdd el beírni az iskolád nevét, legalább 3 karaktert be kell írnod. Görgesd lentebb a listát, míg meg nem találod az iskolád, vagy írj be további karaktereket! Előfordulhat, hogy nem a hivatalos nevén keresed az iskoládat, ezért ellenőrizd az iskola pontos nevét!

9. A regisztráció során nem kaptam megerősítő e-mailt, mit tegyek?

A visszaigazoló e-mailek kiküldésének átfutási ideje szolgáltatónként változhat, ezért várj türelemmel, vagy keresd a levélszemét mappában. Az is lehet, hogy elírtad az e-mail címedet. Amennyiben mégsem kapod meg a megerősítő e-mailt, írj nekünk: v-go@mi6.hu 

10. Miért nem töltődik le az alkalmazás? Miért nem jelenik meg az alkalmazás?

Javasoljuk, hogy ellenőrizd az internetkapcsolatot. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, írj nekünk: v-go@mi6.hu 

11. Csak regisztrációval lehet használni a programot?

Igen. Ha nincs e-mail címed, regisztrálhatsz egyik szülőd e-mail címével is. A regisztráció lehetséges Facebook vagy Google, vagy Apple profillal is.

12. Mi az a küldetés?

A tanulmányi versenyen a Dél-Pesti-Vasi Vízőrzők küldetés kitöltésével veszel részt. A küldetés egy 10 kérdésből álló teszt kitöltését jelenti.

13. Melyik küldetés tartozik a tanulmányi versenyhez?

Kis piros zászló jelzi, hogy melyik küldetéssel tudsz részt venni a tanulmányi versenyen.

14. A küldetés elején meg kell nézni egy videót, mit tegyek, ha én nem szeretném megnézni?

A tesztkérdések a videó megtekintését követően jelennek meg. A videó segíthet a tesztkérdések megválaszolásában.